fredag, november 11, 2011

RAK

Som mitt första inlägg tänkte jag visa några bilder på en RAK jag fick i somras av söta, rara Marymarydel - min allra första RAK!


Jag hade haft en bra dag på jobbet, kom hem - och möttes av en jättebukett från mannen och dottern. Som grädde på moset fanns det ett tjockt kuvert där i brevlådan. Ett paket fullt med en massa spännande saker! :)


Det kunde inte ha blivit bättre! En maaaassa tags i olika varianter, allt från yttepyttesmå till modell stööörre, lite olika dekos, egenhändigt gjorda pins, utstansat T.H. och lite bling mm. Hon lyckades verkligen få ihop en perfekt överraskning!
Kolla vilka fina dekorationer hon gjort! De här kommer få pryda någon riktigt speciell LO framöver. Syns inte riktigt på bilden, men de glimmar så himla fint!







Tack ännu en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar