tisdag, mars 27, 2012

Creative Chemistry 101 - Day 7



Här hemma har vi sjukstuga - igen!! Vet inte vilken vända i ordningen vi är inne på nu..? Lilltjejen och jag har iaf kollat dagens kurs med Tim Holtz och testat lite olika tekniker med embossingpulver. Älskar embossing - och älskar Creative Chemistry ännu mer! Är så glad att jag anmält mig till kursen!!
Idag var faktiskt första dagen som jag gjort läxan, så jag har en del att ta igen, men när orken återkommer ska här experimenteras på löpande band!
We're at home - sick again!! My little girl and I checked the day's lesson with Tim Holtz and tried some different techniques with embossingpowder. Love embossing - and love the Creative Chemistry even more! I'm so happy that I signed up for the course!

Today was actually the first day that I have done my homework, so I have some catching up to do, but when my energy returns we've got a lot of experimentation to look forward to!


Tösen orkade vara med på en tag, och har gjort ett bokmärke till sin pappa. :)
And my little girl? She made a bookmark for her father. Not bad for a 4yr-old! :)

1 kommentar: