söndag, mars 11, 2012

Our Pearl


Äntligen! Jag har fått till en utmaning för CSI igen. Jag gillade verkligen färgschemat för den här veckan. Denna LO är nog den mest färgglada jag gjort nån gång tror jag.

I've solved a case over at CSI again. I really liked the color scheme of this week. This LO is probably the most colorful I've made so far.


Titeln "Our Pearl" har flera innebörder, och det framkommer av min journaling. Bland annat kallar vi henne för "vår Pärla", på bilden har hon en flätan i håret som avslutats med en pärla, och hennes älskar att pyssla.
The title "Our Pearl" has several meanings, and it is found in my journaling. Among other things, we call her "our Pearl", in the picture she has a braid with a heartshaped pearl, and she's interested in crafting of various kinds.


Slutligen några närbilder. Jag har massor med blommor, och det är ju tur att jag använder de emellanåt åtminstone. ;) Fasen, vad dåligt med tid jag haft för scrap ett tag..! :/
Finally some close-ups. I have a loooot of flowers, and it is fortunate that I use them at least occasionally. I really should scrap every single day. Would be good for both me and my storagespace. ;)

När vi efter att par månader äntligen fick lov att ta bort flätan ville hon spara den lilla pärlan som hon valde ut. Den ville jag gärna ha med på min LO, så jag gjorde ett litet fågelbo under blommorna där den ligger nerbäddad.

When we finally were allowed to remove the braid she wanted to save the little pearl, so I made a small nest beneath the flowers where it is tucked in.


Min journaling har jag dolt genom en skåra i bakgrundspappret.

I concealed my journaling by a notch in the background.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar LO! Så härligt med alla blommorna!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för din superfina kommentar hos mig =) Vad glad jag blev när jag läste den! Vad roligt att du tog dig tid att skriva en liten kommentar, det är så jättekul att få se vem som är och hälsar på inne hos mig i min lilla hörna på nätet =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera